top of page

Grupa IV "BIEDRONKI"

Jesteś rodzicem/opiekunem zarejestruj się i obejrzyj zdjęcia!

Pracownicy grupy w Å›cisÅ‚ej wspóÅ‚pracy otaczajÄ… opiekÄ… i troskÄ… dzieci, tworzÄ… warunki zapewniajÄ…ce bezpieczny pobyt w grupie w przyjaznej, peÅ‚nej szacunku atmosferze
i w przyjaznym otoczeniu. Dzieci uczestniczÄ… w wielu zabawach i zajÄ™ciach umożliwiajÄ…cych im miÄ™dzy innymi:

  • poznawanie wÅ‚asnych możliwoÅ›ci i możliwoÅ›ci rówieÅ›ników,

  • wzmacnianie wÅ‚asnej samooceny oraz doÅ›wiadczania poczucia, że każde z nich jest wyjÄ…tkowe,

  • nawiÄ…zywanie i pogÅ‚Ä™bianie relacji z rówieÅ›nikami, nawiÄ…zywanie przyjaźni,

  • czerpanie radoÅ›ci z przebywania ze swoimi kolegami,

  • podejmowanie wÅ‚asnej aktywnoÅ›ci zabawowej,

  • ksztaÅ‚towanie umiejÄ™tnoÅ›ci zgodnego współżycia w grupie oraz wspóÅ‚dziaÅ‚ania
    w zabawie,

  • podejmowanie aktywnoÅ›ci ruchowej, konstrukcyjnej, plastycznej,

  • rozwijanie dzieciÄ™cej wyobraźni.

Organizowane zabawy i zajęcia wyzwalają u dzieci wiele radości, rozwijają zainteresowanie otaczającym światem, rozbudzają wszechstronną aktywność dzieci.

W pracy dydaktyczno wychowawczej nauczyciele kierują się troską o prawidłowy
i harmonijny rozwój dzieci w sferze spoÅ‚ecznej, emocjonalnej, ruchowej i poznawczej. StosujÄ… pogramy i metody pracy, które sÄ… atrakcyjne dla dzieci, zapewniajÄ… warunki
do prawidÅ‚owego rozwoju i sprzyjajÄ… rozbudzaniu ciekawoÅ›ci aktywnoÅ›ci we wszystkich sferach rozwoju. W grupie realizowana jest Podstawa programowa wychowania przedszkolnego z dn. 14.02.2017r. oraz treÅ›ci programów wychowania przedszkolnego zgodne z podstawÄ… programowÄ…: „Nasze przedszkole Program edukacji przedszkolnej wspomagajÄ…cy rozwój aktywnoÅ›ci dzieci” M. KwaÅ›niewskiej, W. Å»aby – Å»abiÅ„skiej, „DzieciÄ™ca matematyka” „Wspomaganie rozwoju umysÅ‚owego czterolatków i piÄ™ciolatków” E.Gruszczyk-KolczyÅ„skiej i E.ZieliÅ„skiej wspomaganie rozwoju umysÅ‚owego dzieci, zwÅ‚aszcza w zakresie ksztaÅ‚towania pojęć matematycznych, ćwiczenie odpornoÅ›ci emocjonalnej, budowanie pozytywnego obrazu samego siebie. „Move to learn” program percepcyjno-motoryczny poÅ‚Ä…czony z ćw. artykulacyjnymi, poprawiajÄ…cymi koncentracjÄ™ uwagi, ćw. rozwijajÄ…cymi koordynacjÄ™ wzrokowo-ruchowÄ…. Stosowane sÄ… metody pracy: Metoda Dobrego Startu M.Bogdanowicz, Metoda Ruchu RozwijajÄ…cego W. Sherborne, baÅ›nioterapia.

bottom of page